Fraktpolicy

Här kan du läsa om våra leveranstider, fraktkostnader och vad som gäller vid eventuell tull eller importavgift.

Title

Hanteringstid

Alla beställningar behandlas inom 2–4 arbetsdagar. Beställningar som görs efter kl. 15.00 på fredagar eller under helger hanteras nästkommande måndag.

 

 

Leveranstid

Normal leveranstid är 7–14 arbetsdagar. Tiderna kan variera beroende på leveransadress och externa omständigheter.

 

 

Fraktkostnader

Fraktkostnaden anges i kassan innan du slutför ditt köp. Vid returer står du som kund för returfrakten, om inte annat har avtalats i samband med en godkänd reklamation.

 

 

Tull och importavgifter

Observera att tullavgifter eller andra importrelaterade kostnader kan tillkomma, beroende på din leveransadress och lokala regler. Dessa kostnader betalas av dig som kund och ingår inte i priset eller frakten som visas i kassan.

 

 

Returer av högt värde

Vid retur av produkter med ett värde över 750 kr rekommenderar vi:

  • Spårbar frakt
  • Fraktförsäkring

Vi ansvarar inte för returer som inte kan spåras eller inte kommer fram till oss.

 

 

Returadress

Kontakta oss innan du returnerar en vara – vi tillhandahåller korrekt returadress och vidare instruktioner via e-post.

 

 

Har du frågor?

Tveka inte att kontakta oss via e-post på info@evirelle.se – vi finns här för att hjälpa dig.

 

 

Evirelle / SH WebCom AB


Slussen 465, Henån,

Västra Götalands län

473 92, Sverige

 

info@evirelle.se

559331-8131

Kundtjänst: Måndag till fredag mellan kl. 08.00 och 16.00

Thanks for contacting us. We'll get back to you as soon as possible.

Slussen 465, Henån, 

Västra Götalands län

473 92, Sverige

 

info@evirelle.se

 

559331-8131

 

Kundtjänst: Måndag till fredag

mellan kl. 08.00 och 16.00

Title

© 2025 Evirelle. All rights reserved.

© 2025 Evirelle. All rights reserved.